Voel jij je in de steek gelaten?

Voel jij je in de steek gelaten?

 
 

Het aanvraag traject van een hypotheek vergt een goede samenwerking tussen jou als klant en ons als hypotheekadviseur waar intensief contact centraal staat. Wanneer de hypotheek gepasseerd is, is het stil… zo lijkt het!

 

Waar heel veel hypotheekadviseurs nadien niet meer van zich laten horen (zoals de Gelderlander dit beschrijft), kijkt Eerstehypotheek.nl ieder jaar jouw gegevens na.Dit gebeurt achter de schermen waardoor het kan zijn dat je niet direct ieder jaar van ons hoort, echter zien we in de meeste gevallen dat er wel contact noodzakelijk is en wij dit ook zeker niet nalaten.

 

Voorbeeld:
Hypotheek is afgesloten in 2016 voor een bedrag van € 275.000,00 (aflossingsvrij) waar de NHG grens nog € 245.000,00 was. Per 2019 wordt deze grens verhoogd naar € 290.000,00 waardoor oversluiten met  al snel 1% renteverschil op NHG jou al een besparing oplevert van € 2.750,00 per jaar!
Kosten zoals advieskosten, taxatie en evt notaris vallen hierbij dan ook compleet in het niet.

 

Zo zijn er nog tal aan voorbeelden, voor zowel jou als klant als voor ons is het dan ook van groot belang jouw gegevens jaarlijks te controleren.

 

Heb jij na het afsluiten van de hypotheek niets meer gehoord van jouw adviseur en wil je graag weten of jouw hypotheek ook verbeterd kan worden, twijfel dan niet en bel ons op 0318 888 880, mailen mag natuurlijk ook naar info@eerstehypotheek.nl.

 

"Wij kijken verder dan de cijfers ons vertellen"

(bron foto: De Gelderlander oplage 9 november 2018)

 
Share this Post
 
Comments